اولین دوره ی نمایشگاه اتحادیه مواد شیمیایی (ایران کمیکال)

عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران از حضور حداکثری تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان صنعت شیمیایی کشور در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال با همکاری و همراهی اتحادیه مواد شیمیایی تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: در نشست مشترک با هیات رئیسه اتحادیه مواد شیمیایی تهران و با همکاری و همراهی این اتحادیه همچنین در راستای توسعه نمایشگاه ایران کمیکال و برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه، مقرر شد بستر مناسب برای حضور حداکثری فعالان این صنعت در نمایشگاه ایران کمیکال، فراهم شود.

وی ادامه داد: حضور هیات های تجاری از کشورهای هدف که در صنعت شیمیایی ارتباط مستقیم دارند همچنین برگزاری نشست های تجاری فی ما بین فعالان این صنعت با محوریت اتحادیه مواد شیمیایی تهران نیز در این نشست به تصویب رسید.

مطیع جهانی تصریح کرد: همچنین مقرر شد توافقنامه ای به منظور توسعه آتی نمایشگاه ایران کمیکال و بهره مندی فعالان این صنعت در نمایشگاه تخصصی صنعت شیمیایی (ایران کمیکال) میان اتاق تعاون ایران که برگزارکننده این نمایشگاه است و اتحادیه مواد شیمیایی تهران منعقد شود.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران ابراز داشت: با توجه به اهمیت صنعت شیمیایی در دنیا و جایگاه آن در تجارت، به زودی جلسه هم اندیشی با فعالان این صنعت و اعضای اتحادیه مواد شیمیایی تهران با هدف اخذ نقطه نظرات و پیشنهادات و راهکارهای فعالان صنعت شیمیایی کشور در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه ایران کمیکال در خور شأن نام این صنعت در اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اتاق تعاون ایران اولین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) را از ۲ لغایت ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.

Views: 146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...

مشتری ویژه شوید!

اطلاع از آخرین اخبار، محصولات و تخفیف‌ها

بستن
مقایسه